Na szczęście nie mój… Przed świętami składałem komputer, powiedzmy, że ‚na zlecenie’. Wszystko fajnie, monitor firmy LG, model Flatron LCD L1952S (strona producenta), czyli tak zwana dziewiętnastka. Cena przyzwoita, jakość bardzo dobra. Irytuje tylko brak złącza DVI, ale nie jest niezbędne.
W czym problem? Padł po tygodniu. Po prostu się nie włączył pewnego dnia, dokładnie to dziś. Sprawdziłem kabel zasilania i sygnałowy, były ok. Podłączyłem inny monitor – działał. Wniosek: LG umarł. Nie świeciła się nawet lampka kontrolna, więc pewnie coś z układem zasilacza. Jak przyłożyłem ucho, było słychać pyk, pyk, pyk, pyk… Dziwna sprawa.
No cóż, sam mam monitor LG i to już drugi i jestem z obu zadowolony. Szkoda, że ten mnie zawiódł, ciekawe co powiedzą w serwisie. Ostatnio produkują samą tandetę. Widziałem u Jakuba, Benq’a który zmienia kolory jak się nagrzeje – Prawie jak kameleon. Siostra kupiła głośniczki Manty (tandeta za 19zł). Wytrzymały jedną noc – obudowa stopiła się w miejscu gdzie był transformatorek zasilacza. Na szczęście nie doszło do pożaru…
Chyba bezpieczniej jest wyłączać sprzęt na noc…
mój BenQ T905 zepsuł się po około 10 miesiącach. Przy dłuższej pracy kolory dostają żółty odcień :|
Zakładając, że gwarancja ma 12 miesięcy… nie pozostało Ci zbyt wiele czasu. Zadzwoń, zapytaj czy dadzą Ci zastępczy.
Pamietaj jeszcze, ze po roku przysluguje Ci odwolanie z tytulu niezgodnosci przedmiotu z umowa kupna. Okres ten trwa 2 lata, narzucony przez UE. Jesli warunki umowy gwarancyjnej sa malo korzystne to mozesz olac gwarancje i korzystac ze swoich praw zwiazanych z niezgodnoscia produktu z umowa sprzedazy. Wiecej informacji znajdziesz na stronie http://www.uokik.gov.pl
Hmmm… masz na myśli rękojmie? Mniejsza o naprawę, to da się załatwić. Bardziej martwi mnie sprawa sprzętu zastępczego, bo sprzedający raczej nie ma obowiązku, aby taki mi udostępnić.
1. Mój brat kupił AG Neovo F-419, 19”, z DVI.
2. Poziomy pasek się pojawił na ekranie i nie chciał zniknąć.
3. Brat oddał na gwarancji (door-to-door).
4. Dali alternatywę, bez DVI.
5. Brat dzwoniąc do jakimś czasie dowiedział się, że już nie serwisują produktów AG.
6. Monitor bez DVI stoi dalej i czasem ‚różowieje’ mu obraz.
Heh, nawet nie wiedziałem, że jest taka firma ;) Ale przygoda nie ciekawa.
No nieciekawa, ale to przecież Polska – wszystko się może zdarzyć (…).
dokladnie ten sam problem mam: „Padł po tygodniu. Po prostu się nie włączył pewnego dnia, dokładnie to dziś. Sprawdziłem kabel zasilania i sygnałowy, były ok. Podłączyłem inny monitor – działał. Wniosek: LG umarł.+
jeżeli mozesz napisac mi co na to serwisz to prosze kontakt na maila monika6699@amorki.pl
Mój flatron padł w dokładnie ten sam sposób, tylko po 10 latach także gwarancja już nie aktualna:( pozostało kupić nowy
Redseo – Agencja SEM
O mnie
Marketingiem internetowym zajmuję się od 2006 roku. Na co dzień optymalizuję kampanie Google AdWords. Potrzebujesz specjalisty PPC? Napisz do mnie.
Śledź nas na Facebooku
Najnowsze wpisy