Zaawansowane szkolenie SEO – Drugi dzień SMD 2012

O tym dlaczego warto jechać na konferencję Search Marketing Day 2012 pisałem w zeszłym tygodniu, dziś przybliżę temat drugiego dnia imprezy czyli zaawansowanego szkolenia SEO, które poprowadzą Martin MacDonald i Joe „Cygnus” Sinkwitz. Szkolenie na poziomie zaawansowanego SEO, więc nie będzie tu wałkowania podstawowych i oczywistych rzeczy.

Martin był już na Search Marketing Day w zeszłym roku i kto był lub widział nagrania wideo wie czego można się spodziewać. Podczas pierwszej edycji SMD przedstawił ciekawe tricki i fakty na temat budowania linków, wiele z nich na pograniczu Black Hat SEO. W tym roku także ma być sporo o kreatywnym Link Building, sztuczkach i narzędziach SEO. Informacje o samych prowadzących można znaleźć na blogu Martina i na SprawnyMarketing.pl w wywiadzie i z Joe Cygnusem.

Poniżej zamieszczam fragment prezentacji Martina MacDonalda (to nie było szkolenie) z zeszłorocznej imprezy. Zapewniam, że całość jest o wiele ciekawsza.

Oglądałem wideo z zeszłorocznego wystąpienia Martina i widać, że facet wie o czym mówi i potrafi przekazać swoją wiedzę w ciekawy sposób. Jak zapewniają organizatorzy całe szkolenie ma być jednym wielkim panelem dyskusyjnym, na którym będą też prelegenci z pierwszego dnia konferencji. Może to więc być bardzo owocny dzień (szkolenie trwa od 10 do 19), pełen ciekawych pomysłów i rozwiązań.

Z ciekawostek powiem tylko tyle, że podczas szkolenia SEO nie będzie już Kaspara Szymańskiego z Google, liczę więc, że pojawi się kilka ciekawych tricków Black Hat/Grey Hat SEO :-)

Szkolenie odbędzie się już za dwa dni, czyli 23 maja w Poznaniu. Szczegółowe informacje i rejestrację można znaleźć na stronie searchmarketingday.com

PS: O ciekawostkach czego można spodziewać się na after party po konferencji pisze Artur na blogu Silesia SEM.