Spotkamy się na Search Marketing Day i SEO PRO 2013

Kto nie mógł zjawić się na pierwszym polskim Festiwalu SEO, ten ma jeszcze okazję załapać się na naprawdę dużą imprezę SEO w Polsce. Za niecały tydzień, dokładnie 27 czerwca 2013 rusza największa polska impreza SEO – Search Marketing Day 2013 w Poznaniu. Impreza zacna, wiem bo byłem w zeszłym roku. Zaproszeni goście to ciekawa mieszanka speców SEO z Polski oraz przede wszystkim z za granicy, dzięki czemu można poznać ciekawe osoby i podpatrzeć jak robią to poza naszym podwórkiem.

Search Marketing Day 2013 – konferencja

Napiszę krótko – byłem w zeszłym roku i poznałem osobiście ciekawych i znanych ludzi z branży. Kilka prezentacji i rozmów otworzyło mi oczy lub poszerzyło perspektywę w niektórych sprawach. W tym roku też się wybieram, wiem, że warto.

Chyba nie muszę nikogo przekonywać, wystarczy przejrzeć relację z zeszłorocznej edycji. Było ich sporo, polecam moją relację, na Sprawnym Marketingu oraz Artura, który zamieścił także kilka wideo z wywiadami. W tym roku będzie podobnie, to jest podział na dwie ścieżki – SEO Heroes i SEO Alternatives oraz szkolenia drugiego dnia, w tym SEO PRO.

Lista prelegentów jest imponująca, bo znajdziemy tu same znane na świecie nazwiska z branży SEO. Nie będę przytaczał agendy, ponieważ znajdziecie ją na stronie konferencji oraz poniższych załącznikach:

W zeszłym roku było około 150 uczestników na konferencji – myślę, że to bardzo dużo, bo przecież wstęp nie był bezpłatny. Atmosfera imprezy była bardzo swobodna, łatwo i przyjemnie nawiązywało się kontakty i prowadziło rozmowy, także z prelegentami.

SEO PRO – czyli dzień drugi

Drugi dzień to szkolenie w wykonaniu Dana Petrovic i  Toni Anicic (DejanSEO) oraz Josha Bachynski (SEnukeXCr). W zeszłym roku Joe Cygnus na szkoleniu trzymał poziom – liczę, że i teraz będą konkrety, takie przynajmniej są zapowiedzi:

Josh Bachynski – Panda, Penguin, and Black Hat. Oh My!

Dan Petrovic – Scaling up SEO:

SEO Alternatives

Druga ścieżka imprezy opiera się głównie na PPC, afiliacji oraz mediach społecznościowych. W agendzie znajdziemy kilka ciekawych tematów, szczególnie podczas drugiego dnia „Programy Partnerskie – Mówimy jak jest”.

Ja wybieram się na Search Marketing Day do Poznania oraz szkolenie SEO PRO. Liczę na nowe kontakty, dawkę wiedzy, świeże spojrzenie i motywację. Gdybyś chciał mnie o coś zapytać czy porozmawiać, po prostu podejdź i pogadamy :)


 

Foto pobrane z wydarzenia na Facebooku, zdaje się, że pochodzi z drugiego dnia szkolenia SMD 2012.