5 powodów dlaczego warto być na Search Marketing Day 2012

Już za niecałe 2 tygodnie, 22-23 maja w Poznaniu odbędzie się druga edycja międzynarodowej konferencji Search Marketing Day 2012. Jeżeli zawodowo zajmujesz się tematami SEO, PPC czy afillate – poniżej znajdziesz 5 powodów dla których powinieneś tam być!

Search Marketing Day 2012

1. Wiedza

Zawsze znajdzie się osoba, która wie coś czego Ty nie wiesz. Wiedza to podstawowa siła w SEO, zawsze trzeba znać kilka faktów, o których nie musi wiedzieć reszta. Konferencja to świetna okazja do zdobycia wiedzy – nie tylko od prelegentów, ale i od innych uczestników.

2. Doświadczenie

Kim byłby nawet najmądrzejszy pozycjoner bez doświadczenia w SEO? Warto uczyć się na błędach swoich, ale i innych bardziej doświadczonych pozycjonerów, z którymi można spotkać się na konferencji i w kuluarach.

3. Kontakty

Wbrew pozorom to bardzo ważne w SEO. Dziś nie wystarczy laptop, łącze internetowe i kilka domen żeby zajmować się pozycjonowaniem konkurencyjnych tematyk. Mając dobre kontakty w branży można wiele zdziałać. Można wymieniać wiedzę i doświadczenia jak powyżej, z konkretnymi ludźmi, których znasz osobiście i wiesz co reprezentują. To skuteczniejsze niż przekopywanie tysięcy postów na forach. Dodatkowo mając kontakty i coś do zaoferowania od siebie, zawsze można się wymienić :) Przykładowo: Ja Ci dam to, a Ty mi dasz tamto.

4. Pomysły

Rozmawiając z osobami zajmującymi się SEO, często można dostać olśnienia wpadając na genialny pomysł jak rozwiązać jakiś swój problem w kwestii pozycjonowania. Przecież pomysły i rozwiązania innych można skopiować lub zaadoptować do swoich własnych potrzeb SEO. Przykładowo: Czy błyskotliwy pomysł na linkbait z jednej branży, da się zastosować w innej?

5. Motywacja

Google Panda wystrzeliła Twoje zaplecze w kosmos, a na dokładkę Pingwin odciął ruch na Twoim najlepszym serwisie? Fraza buja się w drugiej dziesiątce już kilka miesięcy? To chyba częste demotywatory pozycjonera. Warto spędzić parę godzin z ludźmi, którzy mają pasję i z energią realizują kolejne projekty SEO. To pomaga naładować baterie i motywuje do działania!

To chyba przekonywujące argumenty za tym aby uczestniczyć w konferencji Search Marketing Day? Dorzucę jeszcze 2 kolejne: Rozrywka – Po konferencji, od godziny 22 w SQ Klub będzie after party, gdzie na luzie będzie można porozmawiać z prelegentami oraz innymi uczestnikami konferencji. Gratisy – Liczę, że jakieś będą! ;-)

Bardzo cieszę się na tą imprezę, ponieważ sam także się wybieram i będę uczestniczył w tym wydarzeniu. Mam nadzieję, że poznam interesujące osoby i zdobędę trochę nowej wiedzy. Po obejrzeniu nagrań wideo z zeszłorocznej konferencji (dostęp po zalogowaniu), jestem przekonany, że warto.

Na SprawnyMarketing.pl znajdziesz ciekawe wywiady z prelegentami. Szczegółowe informacje oraz rezerwację na Search Marketing Day 2012 znajdziesz na oficjalnej stronie SearchMarketingDay.comDo zobaczenia!